OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 8 januari 2016

Miniatuur tiener slaapkamer gemaakt schaal 1:12


Ik heb een hoekje met een slaapkamer in schaal 1:12 gemaakt als verjaardagscadeau voor een meisje van 14


Ze is dol op paarden en fan van de
jongensgroep B-Brave waarvan
Kay echter haar favoriet is

Deze posters mochten dus niet ontbreken


Verder hangen, staan en liggen er foto`s van het meisje, familie en vrienden

De gezichten heb ik echter op dit blog geblurd


Aan materiaal heeft het weinig gekost

Bed en wandplank zijn gemaakt van karton

Ladenkastje van lege lucifersdoosjes en
oude kralen als knopjes

Alle verpakkingen, paardenboek, dominospel, posters, tablet en fotodoos komen van Pinterest
en heb ik verkleind

Ik heb ook veel printables in mijn map

Potloden zijn gemaakt van cocktailprikkers en Engelse dropjes en spek (op nachtkastje) van klei

De kruk is gemaakt van het ijzertje dat om een champagnekurk zit

Het beertje op bed heb ik gemaakt
d.m.v. naaldvilten


11 opmerkingen:

  1. Hi Xandra! Ik wed dat degene, voor wie dit hoekje gemaakt hebt, er héél blij mee zal zijn. Het is leuk geworden, prima werk!
    Fijn weekend gewenst.
    Alsnog mijn beste wensen voor 2016!!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog een paar weken wachten voordat ik het kan geven dus haar reactie kan ik nog niet vertellen. Ze zal het vast wel leuk vinden denk ik zo`n persoonlijk cadeautje.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt, hoe de reactie was laat je die ook nog weten.
    Fijn dat je terug bent.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Thea,

      Ik heb er erg van genoten om dit hoekje te maken. Heerlijk om na zo`n lange tijd weer eens creatief bezig te zijn. Ik moet nog een paar weken wachten voordat ik het kan geven dus haar reactie kan ik nog niet vertellen. Ze zal het vast wel leuk vinden denk ik zo`n persoonlijk cadeautje.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
    2. esa habitacion esta muy bien , seguro que a su destinataria le encanto
      besitos

      Mari

      Verwijderen
    3. Thank you Mari for your nice comment

      Kind regards Xandra

      Verwijderen
  3. Hallo Xandra,
    Hoe heerlijk om een nieuwe post te zien. Het is de perfecte tiener slaapkamer. Ik hou van de posters en de sprei.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely gift! I am sure the young girl loved it. I admire
    your ability to needle felt. You are a wonderful artist.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.