OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 23 januari 2016

"Antieke speelgoedwinkel" gemaakt in schaal 1:12





Ik heb een "antiek speelgoedwinkeltje" gemaakt
om mijn verzameling gemaakte en gekochte miniaturen
een goed plekje te kunnen geven



Nu kan ik dagelijks genieten van de miniaturen want het winkeltje staat in de woonkamer op de vensterbank

Het winkeltje heb ik vernoemd naar mijn 4 kinderen want de eerste twee letters van ieder kind vormt de naam "Matirisa"











6 opmerkingen:

  1. Hallo Xandra! Jouw antieke miniatuur speelgoedwinkel is echt prachtig geworden. Je hebt al een mooie collectie speelgoed. Mooi om zo alles bij elkaar te zien.
    Fijn weekend. Groetjes, Ilona
    PS Sorry, dat je de mini kopjes op mijn blog beangstigend vond ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Xandra. Wat een leuk idee om de namen van je kinderen erin terug te laten komen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me encanta como te ha quedado!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a wonderful toy shop filled with gorgeous toys. That tiny train set in the box is a treasure and the tin soldiers are a real find. What are the open hours? I would love to
    do some shopping there....
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's absolutely gorgeous! I love the sheep. All those tiny toys on the shelf are marvelous. The whole shop is a treasure!
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.