OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 29 december 2015

Kast voor de speelgoedwinkel schaal 1:12 is klaar


Ik heb een blank houten kast met krijtverf behandeld, geschuurd en daarna met speciale was ingewreven om
een oud effect te krijgen


De kast komt in de speelgoedwinkel te staan die nog gemaakt moet worden maar mijn verzameling miniatuur speelgoed heeft nu in ieder geval alvast
een mooie plaats gekregen


Ik ben vooral heel blij met mijn collectie van 16 soldaatjes die met de hand zijn beschilderd

4 opmerkingen:

  1. Una bonita estantería de juguetes! La colección de soldados es preciosa!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The cabinet is very nicely painted and your toys collection is very special. I love it.
    Happy New Year to you and yours!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kast is dit geworden Xandra.
    Fijn dat je weer aanwezig bent.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie Thea. Ik ben ook blij dat ik eindelijk weer energie en zin heb om creatief te zijn.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.